Relax Centrum

relaxace

RELAXACE

Čokoládová masáž patří k luxusním tělovým kůrám, královnou mezi masážemi. Je určená zákazníkům, kteří požadují odpočinek a relaxaci celého těla. Jedinečný regenerační celek působí na všechny smysly lidského těla. Čokoládová masáž patří k výjimečným terapiím, uvolňuje namožené svalstvo a navozuje pocit dobré nálady a spokojenosti.

Čokoláda obsahuje důležité vitamíny, aminokyseliny, minerály a antioxidanty potřebné pro lidský organizmus. Díky masáži pokožka tyto látky vstřebává, masáž zanechává pokožku jemnou, vláčnou a dokonale vyhlazenou s vůní po čokoládě. Účinná látka theobromin zlepšuje činnost srdce. Čokoláda napomáhá k odplavení toxických látek z těla, detoxikací dochází k regeneraci a výraznému omlazení pokožky a k formování postavy.

Čokoládová masáž navíc působí k odstranění depresí a stresu, podporuje tvorbu hormonů radosti, zejména endorfinů a serotoninu, což napomáhá k zlepšení nálady.

Vůně čokolády Vás bude provázet celý den.

Indikace, účinky čokoládové masáže

• působí proti stresu, povznáší náladu
  • živiny v čokoládě snižují bolesti hlavy, zlepšují soustředění
  • podporuje správnou činnost nervů